Kotten och jag, vi är goda vänner...





Tror bestämt att jag fått en ny kompis. Att "kotten" gillade mig när vi sötte på honom på valborgsnatten var inget snack om saken. Men att han mer eller mindre inte kunde vara utan mig och var tvungen att flytta in på baksidan blev jag förvånad över. (och ja, det är den riktiga "kotten"). Jag vet också att jag har en ledsen och avundsjuk kompis där ute som är lite putt över att just jag får äran att skåda denna vackra varelse om dagarna nu när vi blivit bundisar. Du ska få kottungarna om det blir några, jag svär. 

Har äntligen tryckt ut svenskauppsatsen också, det var väl ändå på tiden.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Åh såå orättvist!

fast du pratar ju om en "han" vilket innebär att jag inte kommer få några kottungar :(

2011-05-11 @ 19:15:26
URL: http://filippaojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0