you gotta love skiing


Idag har vädret minst sagt varit eländigt, dåligt sikt och dåligt underlag. Nu snöar det stora bollar ifrån himlen, riktigt positivt eftersom att ryktet säger att det ska bli kanonfint väder imorgon. Wohoo, imorgon blir puder (vad töntig jag lät nu?) och förhoppningvis kan jag sitta och sola uppe på skutan.
Ikväll kör vi på pizza, ingen som varken orkar laga mat eller gå ut och äta!
Slänger upp lite bilder (samtliga dock oredigerade).













Som ni ser så tog jag mig friheten till att åka snowboard i förrgår. Herrejävlar alltså, har nog aldrig haft så ont i rumpan innan. Men tillsut så fick jag fasiken till några snygga svängar innan jag drattade omkull och sträckte ut precis allting som existerar i nacken. Då, då gav jag upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0