a good day

Att våren tittat fram idag är det väl ingen som har kunnat missa. Hoppas ni utnyttjade det också! 
Själv tog jag tillfället i akt att prova min nya vårjacka under en skön promenad med Julia. Dammade även av mina gamla brillor och vandrade runt ascool (kan väl diskuteras) med dem. Jag kände mig i vilket fall cool, det är det viktigaste! haha.
Ett par liter kaffe och 200 ballerinakex (om vi avrundar neråt alltså) senare slog jag mig ner i soffan och pustade ut efter en härlig med ändå ganska intensiv dag. I samma stund så ringde (rang? rungde?) telefonen och jag fick flyga upp ur soffan igen. Har aldrig gillat den där uppfinningen alltså.










Nu är det inte mycket kvar av snön. Ren glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0