A smile is the best makeup any girl can wear

Glömde nänmna tidigare att gårdagen blev riktigt bra! Förfestx3 och så en för det mesta bra kväll på amigo. Mina fötter har aldrig värkt så mycket som när jag äntligen fick ta av mig de förbaskade skorna. Vaknade runt sju i morse av att jag låg bredvid Julia i Oskars soffa med gårdagens äckliga pommes på bordet. Traskade hem vid halv åtta, med gårdagens smink utkletat i hela ansiktet, ett hår som om jag vore självaste Ronja Rövardotter och med morgonens solsken rakt i ansiktet. Om det var skönt att sova några timmar i sin varma säng därefter? Svar: JA!

Fick dessvärre inte en bild fångad, så är det någon annan vänlig själ som vill dela med sig så kanske det kommer upp några här framöver!



(är snäll och bjuder på denna "förtjusande" bild bara för att jag är på ett sånt förtjusande humös just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0