I've got the power

Näst sista dagen i skolan innan jag åker avklarad. Julia och jag tog tillfället i akt och sprang bort till biblioteket och letade böcker av dess olika slag till skolarbeten! Kändes lagom fränt att komma till skolan med varsin diger hög av böcker. Var hemma vid halv tre och satte mig och pluggade. Efter en ca timme hade jag så ont i nacken att jag knappt trodde jag var levande längre, så jag unnade mig precis en varm och skön dusch! Givetvis hamnade jag här nu, av någon anledning som jag inte riktigt kan sätta fingret på. 

Nu känner jag ett stort sug av kaffe! Dragningskraften till kaffe, från min sida, är fan inte liten när det kommer till att plugga. "Utan snus i två dagar, förpestar vi på denna Ööö." Byt ut snus mot kaffe så blir den meningen helt korrekt! (kollade inte alls på pippi igår)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0