"just give me some drugs and i'll be fine"

i väntan på att handbollen ska börja sitter jag och njuter av den härliga doften av räkgrytan som mamma står i köket och rör ihop. (mat mat mat, tror jag nämner det i varenda inlägg!) jag har både en och två gånger tänkt att gå till kylskåpet och bryta av några rader av chokladen som ligger där, men jag har lyckats hindrat mig själv. men det börjar klia i benen nu. oough, håll ut! jag suger ständigt på en halstablett, vilket innebär att jag inte kommer att ha någon kvar imorgon. att vara sjuk är så fruktansvärt roligt. jag lyckas alltid att bli det i rättan tid också.
woho, 1-0 till mig


det finns vissa tillfällen då livet är ett enda stort hjärta. bilden nedan är ett förbaskat bra exempel! (hehehe)
en hungrig kväll i augusti/september





Kommentarer
Postat av: Julia

Några minuter efter den bilden togs höll jag på att kvävas ihjäl, då jag satte en pommes i halsen <3333

2011-01-25 @ 19:50:54
URL: http://filippaojulia.blogg.se/
Postat av: Filippa

HAHAHAHAHAHAHAH så jävla snygga <3

2011-01-25 @ 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0