swirling thoughts

det är en massvis med tankar som snurrar i mitt huvud nu. både roliga och mindre roliga. tankar om min framtid, mitt liv. (vad är egentligen meningen med livet? - enligt mig är det att vara lycklig. screw the rest! det är väl klart som fasiken att alla vill tjäna skyhöga summor med pengar, bo i stans finaste hus och köra porsche. jag skulle själv inte tacka nej till det. men är det egentligen det livet går ut på? blir man lyckligt av det? sålänge alla andra nära och är lyckliga och mår bra, så gör jag också det.) jag tänker även på saker som jag tvivlar på och saker som jag är helt säkert på. obesvarade frågor som jag vill ha svar på, frågor som jag vet att jag aldrig kommer att få svar på, och diverse andra tankar om lite allt möjligt. som vad jag bör inhandla i stan imorgon och vad för onödigt jag istället kommer att lägga pengarna på. som ett enda stort frågetecken(?) går jag och lägger mig framför one tree hill och försöker att tränga ut det negativa i huvudet och förhoppningvis drömma lite om de positiva! 

dröm sött, vakna blött (hehehe busfrö)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0