pineapple juice

herre min gud vad det ekar här då. skulle det kunna vara lite tomt och dåligt uppdaterande som orsakar detta ekande kanske? skamvrån sara!
var i kalmar hos mina kusiner hela helgen, därför denna dåliga uppdatering. 
efter en dag med möte och en sväng i stan med den efterlängtade julia så har jag nu parkerat mig i soffan och kollar på spårlöst. jag har fortfarande väldigt svårt att äta och är galen i mat, (hahah, nej nu lät jag fet) så sitter här hemma hungrig och vet knappt vart jag ska ta vägen. maten på donken mättar ju endast i någon timme eller två, sedan är man ju lika hungrig igen. får väl mosa en banan, för det är lika smaskigt att äta som det smaskar när man äter det! men hallå, vad ska jag göra? kan ju inte dricka mig mätt på juice heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0