i'm drunk and you're still ugly

naehe, här blir inga barn gjorda (:läs twixkakor). har ju fan ta mig inte lyft på asset under kvällen. har legat och gosat med katten istället. men somsagt, det är väl bara bra för min egen skull. eftersom jag är världens mästerbagare och ett kakmonster så skulle jag sitta här och trycka i mig så många goda kakor jag bara kunde, tills det verkligen tog stopp.
imorgon är det jag och julia som tar tag i våra liv och går till banken! här ska det köpas aktier och säljas aktier, ansökas om lån, lägga upp avbetalningsplaner och allt sånt. hha, skämt åsido. jag kanske skulle gå i både mammas och pappas fotspår och bli bankman? hell no!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0