hujedamig!

jag vet inte hur många gånger man ska behöva säga till sin pappa vilket balsam han ska köpa och vilket han absolut inte ska köpa. själv så tycker jag att det borde räcka med en gång, men tydligen så går det inte. det blev jag vittne till precis nämligen. pappa - det håller liksom inte att gå till ica och köpa balsam för en tia och tro att din dotter lite senare ska komma till dig och berömma dig för det underbara balsamet du köpt som både fungerar suveränt för håret och luktar sommarbär!
det var nämligen såhär att pappa för ett tag sedan köpt balsamet till höger på bilden och när jag öppnade locket så möttes jag av en stank som gjorde mig spyfärdig, men jag fick ju liksom gilla läget och ha i fanskapet i håret, vilket resulterade till ett ännu tovigare hår än om jag skulle struntat i att ta i det. jag förklarade därefter så vänligt för pappa att man inte kan gå till ica och köpa balsam för 10 kronor som luktar rövhål och gör håret ännu värre. nästa gång jag skulle köpa balsam visade jag honom vilket jag ville ha riktigt noga. men tror det eller ej, när jag ska duscha idag står ett nytt balsam och väntar, SAMMA, SAMMA JÄVLA BALSAM SOM JAG SAGT TILL ATT HAN ABSOLUT INTE SKA KÖPA. + att det står ett till bredvid. okej, det kanske kostade 11 spänn då, luktade ännu värre än det andra - ni vet som såndär äcklig tvål det brukar finnas i skolan och på andra offentliga toaletter och resultatet, ja ni förstår! hahahaha, lilla pappsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0