hey, I like you boy.

puh, nu är det fixat med englandsresan och jag ska inte följa med! för det första var jag inte särskilt sugen över huvudtaget och för det andra så HATAR jag att åka båt och med en båtresa som tar 17 timmar så var valet ganska lätt. så ja, jag får väl se fram emot resan till tyskland med uno, peter och henke istället! (heheh) 

sitter uppe, i min soffa och dricker min kopp kvällskaffe. tårtan i kylen lockade väldigt mycket, men mina högra hand slog på den vänstra när den långsamt sträcktes efter tårtan. så alltså, ingen tårta för sara. men pappa sitter utanför och smaskar... uuugh!




Kommentarer
Postat av: ronja

tack så mycket saris! blev helt okej efter en dos silvershampo i alla fall ;)

2011-01-20 @ 10:27:36
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0