great day

slänger in en bild från dagen.



uh, vilken dag! strålande väder under förmiddagen, mulnade igen under eftermiddagen. vindstilla och endast ett par minusgrader. måste skryta litegrann nu - i förgår tyckte jag att jag såg henrik schyffert i liftkön, men tyckte det var ganska omöljligt att det kunde vara han. idag så ser jag samma person igen som står bredvid mig i liftkön & det var han. pratade lite med honom med hehe, dock så tryckte resten av mina kompanjoner bort mig från att åka i samma lift. vilket resulterade till att han, anna, kalle, mamma och peter satt bredvid honom i liften medans jag fick åka själv i den bakom! men nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0