going crazy

nu börjar mitt tålamod försvninna och paniken har istället börjat att krypa fram. var i helvete lägger man ett par skidglasögon om dom varken ligger hos mamma eller hos pappa? inte fan har jag haft dom i skolan, hos någon kompis, på träning eller liknande. jag skämtar inte när jag t.o.m. lyft toalocket för att se om dom kanske hoppat i där. okej, det har jag inte, men jag har letat som en galning överallt. min teori är att dom gått upp i rök!
är i stort sett färdigpackad, det är lite smågrejer såsom smink, plattång och sånt. men det får jag slänga ner det sista jag gör när jag har gjort mig iordning. påtal om att göra sig iordning, en dusch skulle göra gott tror jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0