ett besök hos djävulen.

jag tänker stanna hemma från skolan och allt socialt umgänge i 10 dagar. jag kan inte beskriva med ord hur fult, löjligt och konstigt det ser ut nu. det är inte alls snällt att dra ut en oskyldig flickas framtand (i underkäken) på det viset! enligt mig borde det vara mot lagen att göra så faktiskt. vill bara meddela er om att nästa gång ni klagar över att gå till tandläkaren för att laga ett hål eller liknande så kan ni ju tänka på mig en extra gång! fytusan så sur jag är nu. är jag inte värd en stor skål med godis? jo, visst är jag det. men jag gör mig en fruktsallad istället. mhmhmhmhmhmhmhmhmmm passionsfrukt som är så himla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0