crying over you

4641220255_3d79377d10_z_large

Weheartit


godmorgon på er! visst är det härligt med dessa.

sitter och avnjuter första morgonkoppen kaffe! brukar ofta hålla mig till en kopp då jag i vanliga fall inte hinner med att dricka två, men på fredagar har jag ju all tid i världen. dock begravde jag kaffemåttet när jag skulle fylla på med nytt, så måttet ligger och ha det bra på botten under allt pulver nu. ledde till ett något svagt kaffe då jag mig köra med mitt ögonmått = inte det bästa.

pappa ringde precis. imorgon kör vi (eller jag kör, lita på det) in till kalmar och köper en ny tv. det är nämligen så att jag ska få den tvn som vi har nere i "tv-rummet" nu så köper han en ny. han envisas nämligen om att det är dags att köpa en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0