confused.

får kväljningar av att känna lukten av mig själv. det är helt sjukt vad lukten inne på victoria sätter sig i både hår och kläder. det värsta av allt är att jag tvättade håret igår hos frisören, två gånger t.o.m. och blir nu tvungen att tvätta det idag med. jag bara måste tvätta bort stanken. står inte ut med mig själv! heh, men det är bara att dra av sig alla snuskiga kläder och hoppa in.

annars då? tackar som frågar! jo, det är bra. skoldagen gick snabbt och som ni säkert förstår så bojkottade vi brunabönor med fläsk och gick och slängde i oss en pizza var. haha, eller en halv rättare sagt, för min del. ägde på skatboet på idrotten också. såg riktigt stiligt ut när jag visade upp mina talanger i ringarna. fast vid närmare eftertanke kanske inte ringar är min grej ändå. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0