anger

Tumblr_lcbb8uzsql1qeobygo1_500_large

weheartit

goddag, eller god eftermiddag kanske man ska kalla det. 
tog sovmorgon till elva då mitt huvud inte alls orkade med att ta sig till företagsekonomin.
men ett besök på fenix med filippa och alexander gjorde susen, as always.
dock har jag börjat lära mig att fenixkaffe rinner rakt igenom
(nej, jag menade inte att jag kissade ner mig).
bredvid mig ligger nu en historiabok och en samhällsbok som skriker att det börjar bli dags att ta sig lite tid med dom. vi får se, kanske lite senare. har ingen större motivation att dränka mig själv i tråkig skit när det finns annat, som är 1000 gånger roligare, att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0