Valentine's day

Kan ju börja med att hälsa alla en glad Alla Hjärtans Dag! En bamsepuss (för den som vill ha en, hehe) från mig till er.

Jag borde plugga historia. Jag borde skriva klart mitt CV. Jag borde dammsuga mitt rum!
Dessvärre gör jag ingenting av sakerna nu. Men efter en dag i Nybro med ett besök hos tandläkaren och donken blir man ju väldigt sliten och är mer än värd någon timme i soffan. Am I right or am I right?

Dagens citat går givet till farfar. Då vi står och ska beställa mat inne på donken säger han "och så vill jag ha potatis till min hambugare". Han menade självklart pommes, så rent teoretiskt(?) så hade han ju rätt! Dock var det ett annorlunda sätt att förklara det på!



Jag är lyckligt lottad.


Kommentarer
Postat av: Julia

Puss på dig! <3

2011-02-14 @ 21:17:35
URL: http://filippaojulia.blogg.se/
Postat av: Filippa

Jättepuss på er! <3

2011-02-14 @ 22:24:15
URL: http://filippaojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0