Happiness

Idag bestämde jag att mitt sportlov till största del kommer att spenderas nere i Skåne hos mina kusiner i Kistianstad.
En tur till Malmö hoppas jag för gudarna att vi hinner med också. Lite vårsaker såhär i vintertid skulle behövas. Det kanske inte går att använda dem på ett tag, men endast att ha dom hängande hemma och kunna titta på lite när man känner för det är ju inte särskilt fel.
och usch, imorgon är det återigen ett besök hos tandläkaren i Nybro. Då jag går hos en privattandläkare så har jag ju mina vanliga koller?!?!?! där. Tack och lov är det inget jättefarligt jag ska utsätta mig för imorgon, bara lite farligt.

Haft en kanondag hos farmor och farfar tillsammans med Emilia och Linnea. Fick en smärre chock när jag hörde vad farmor kastade ur sig i en diskussion mellan henne och Niklas.

Niklas: Siv, var det många som tog sig fram med häst och vagn när du var liten?
Farmor: Nehedu tack! det var bara tattarna som gjorde det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0