i have a dream

Så fort jag tar tummen ur röven och sätter mig framför det som kallas att plugga (nu syftar jag särskilt på historia eftersom det är något av det tråkigaste jag vet) får jag sånna djävulska koncentrationssvårigheter. har nog en omedventen och för det mesta gömd adhd! Hjärnan liksom kopplar mig till en helt annan planet och i huvudet snurrar allt annat än det som borde snurra där. Jag anstränger mig och läser en meningen eller två, och hoppsan, helt plötsligt blir jag skithungrig så jag måste ha något att äta med detsamma, eller så känner jag ett stort behov utav en dusch på direkten. - Ja, dessa är bara ett fåtal utav de tvångstankar jag får för mig när jag verkligen, verkligen inte trivs med tillvaron. Detta uppstår när jag är totalt ointresserad av saker. Vill inte ens veta hur många minuter jag ödslat bort genom att fått läsa samma rader om och om igen i denna förbannade bok, detta tack vare att jag med största sannorlikhet inte är normal i detta skede.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0