trött tröttare tröttast.

ojoj, ligger lite efter med uppdateringen här va! 

så, vad har hänt de senaste dagrna? - i torsdags var det dags för togafesten. efter en riktigt trevlig förfest hemma hos julia slutade min kväll hemma i soffan vid halv elva. illagorilla! fredagen blev en bakisdag. en riktigt vilodag med andra ord. senare på kvällen våldgästades vi av min moster och mina kusiner! så min helg har varit allt annat än fridfull. storstädning, stimm och en massavis med skratt. igårkväll tog jag paus från allt bus och begav mig på 18-års party till henke och johan. kvällen blev, för min del, väldigt lugn. var hemma strax efter tolv redan, men somnade inte förrän inpå småtimmarna då umgänget hemma höll mig vaken.
Idag har vi gjort lite allt möjligt och det är inte förrän nu jag kunnat lägga mig i soffan och pusta ut. 
men jag är ledig imorgon också, tänk på det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0