Not good enough

weheartit


Fortsätter att fördriva kvällen på allra bästa sätt. Fast nu är det gaygalan som står i fokus! 
En aning bättre än melodifestivalen måste jag säga, det var nog första och sista gången jag kollade på det i år. Mamma håller på att däcka i soffan, så hennes fortsatta sällskap kan jag mer eller mindre utesluta nu. Far även lite illa över att snegla på den snart tomma cola flaskan som jag varit ensam om att dricka ur ikväll.. Får nog ta och göra något åt det där beroendet snart.


Kommentarer
Postat av: Torkelgunhild

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-11-02 @ 15:21:03
URL: http://torkelgunhild.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0