inte illa.

Har nått en maxad nivå av romantik idag, jag får en hel 10:a för min godhjärtade insats av att både ge och få ta del av något romantiskt idag.  
Jag var lite extra trevlig mot tandläkaren idag, slapp även att tvinga med mig dit, vilket jag annars brukar få göra. Jag blev bjuden på en mysig stund med god mat på donken av farmor och farfar. Pappa och kalle åt tacos ikväll, men tog förgivet att jag inte var hungrig. Alltså, fick jag äta lite halvkall mat ensam. Och så har förövrigt varit sådär romantisk som bara jag kan vara. så kan en dag som denna se ut för någon som har ett riktigt hektiskt kärleksliv.... eller inte!

Avslutar denna dag med dagens avsnitt av Gynekologen i Askim. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0