Early.

Vaknade tidigt i morse av mig själv då jag blev alldels förskräckt av den hemska och orealistiska dröm jag drömde. Därefter gick jag upp och satte på lite kaffe, jag vågade ju absolut inte riskera att somna om igen då jag har fömågan att fortsätta på samma dröm när jag somnar om.
Trots kaffet somnade jag på soffan en stund senare och vaknade igen när Kalles telefon ringde så det ekade i hela huset. Jag är inte den roligaste människan att tas med på morgonen, min familj brukar få lida igenom morgonen. Jag säger bara det! Men nu är jag glad.

Jag funderar på att tända en brasa, röja upp lite i köket som liknar... jag vet inte vad det liknar faktiskt och sedan värma upp lite av gårdagens lasagne som var så god att det är svårt att motså den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0