cry baby


weheartit

Istället för att ränka på hur många minuter jag tog paus i allt pluggande, är det nog lättare att räkna ut hur många minuter jag pluggade i min paus! sammanfattat så har jag inte ens läst igenom ETT helt kapitel utav FYRA stycken.
Muntan är vid elva imorgon, jag får strunta i idrotten, ta och ställa klockan tidigt och plugga gärnet innan jag går till skolan och plågar mig igenom ca 30 minuter! sa jag att det kommer gå åt skogen, eller missade jag det?

Somnade vid fyra och sov till strax efter sex innan. väldigt skönt och väldigt dumt.
kommer jag att somna ikväll? - nej!
kommer jag orka att stiga upp tidigt och plugga imorgon då? - nej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0