Can't get you out of my mind.

Har inte så värst mycket intressant att dela med mig om idag! 
Ligger raklång (ingen fosterställning här inte) i soffan med världens magont efter en riktig brakmiddag med mamma. Har så himla kul att jag inte vet vart jag ska ta vägen nästan. Melodifestivalen, överskattade melodifesivalen är det som får underhålla mig ikväll. Eller kan man ens kalla det för underhållning? Nae, det är något uttjatande. 

Var en sväng uppe hos Peter innan med Anna och mamma. Pratade om allt ifrån varför gamla tanter alltid har små hundar till andra saker vi hört. Anna och jag tog också tillfället i akt och åkte sopsäck, så fruktansvärt kul (och kallt)!



strumpbyxor - gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0