follow your heart, but take your brain with you.



En badtunna och några tjejer är allt som krävs för att ta död på en annars ganska tråkig lördag. Dock hade jag en huvudvärk som inte ville släppa under hela dagen. Så jag somnade mer eller mindre på mommangen när jag väl var hemma sen. Jag sitter och småläser lite till körkortet och suktar efter den goda doften som sipprar in genom dörren från favoritmaten som pappa står i ugnen nere. Har en aning svårt att bärga mig från att gå ner och tjuvstarta lite. Har ju en liten tendens till att jämt och ständigt vara matsugen. 

Nu slog även tanken om att det är i grevens tid att jag börjar packa snart också. Tåget mot köpenhamn går vid 07.30 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0