there are no stupid questions, just stupid people

Och så var det dethär med lediga fredag och sovmorgnar. Eller okej, studiedagar då, om ni ska trilskas så!
Vart har dom tagit vägen? Tredje torsdagen i rad jag sätter den förbannade klockan på ringning vid sju. Denna gång är det inte tal varesig någon tenta eller munta, utan vi som läser företagsekonomi B ska till guldfågeln och snacka lite skit med deras ekonomer. 
Ja, vad ska jag säga? Jo, att jag ser fram emot shopping med Julia efteråt.





Sen vill jag bara vara snäll att varna alla vänliga själar för marabous nya påhitt. 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahah, åh dem är fett goda! :D

2011-04-18 @ 17:37:08
URL: http://chasingamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0