bad time.

Har gett upp och insett att det inte ens är någon mening att försöka mera. Finns ingen inspiration i skallen nu.
Inävlorna är påväg upp, känner dem snart i halsgropen. Känns inte som att jag har någon feber iallafall, vilket är bra. Tror knappt vi äger någon febertemp här hos pappa. Eller jo, det skulle vara en gammal goding från när man var liten. Dock går jag hellre ovetandes om jag har feber eller inte, än att använda den. 
Varmt kaffe och panodil zapp är det som slinker ner i magen om vartannat. Här snålar vi liksom inte!

Mamma ringde innan och berättade att hon bokat rum i Göteborg under Gothiaveckan. Jag fick vara glad i dryga timmen tills det slog mig att jag började jobba den veckan. Hade fått för mig det var veckan efter, av någon efterbliven anledning.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0