keep your head up

Så! Då har jag avverkat min sista tyskalektion någonsin. Den spenderades i all ära på fenix då Uno tyckte det var ett perfekt tillfälle att bjuda hela klassen (jag och Henke) på fika. Det enda som återstår nu är den fruktade tentan och muntan som infinner sig på måndag-tisdag. Brr. Jag ryser! Vill inte ens tänka på att jag inte haft en ledig stund till att slå upp tyskaböckerna. Kan gläjd mig själv med att jag fått ihop mer än vad jag räknat med än så länge i svenskan (puh). Snart återstår bara diskussionen och lite finjusteringar som måste vara klart innan vi har seminarium på skiten, vilket är...snart.
Det kommer går bra Sara! Eller? Nae.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0