"lite sex och sånna grejer"

när jag nyss gick hem från träningen så kände jag att det var skönt att jag tränat. när jag kommer hem, öppnar dörren känner jag genast lukten av pizza. min första tanke var "JA!" min andra tanke var "JA!" min tredje tanke var "NEJ!" men man måste man ha. det fanns ju inte mycket mer alternativ än att äta. nu tänker jag fasiken inte äta det på ett tag. idag var det knappt ens gott!

som vanligt är det inget annat än idol som gäller om kvällarna, inget mig emot, jag kollar så gärna så jag gör så.
OJ! nu fick jag en snilleblixt! jag vet precis vilken film jag ska se när det är läggdags för lilla mig, "där fick du". man måste bara älska den. eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0