i loved you first

jag ljög, jag ljög innan då jag sa att jag skulle handla upp alla pengarna jag hade. kom nyss hem med tåget och i handen hade jag en spetsklänning och ett par trosor. måste ändå ge mig en klapp på axeln då jag lyckats hålla i mina pengar såpass länge som jag gjort! det händer ju inte varje dag om man säger så..
det var en hård shoppingdag i kalmar då vinden verkade vilja ta med sig både mig och julia, vi höll även på att falla för en sann kärleksförklaring genom en vacker sång från en ännu vackare pojke (man).
äsch, det sistnämna kan man ju säga är vardagsmat för mig och julia. haha!

dock känner jag att det börjar krypa fram lite huvudvärk. känns som om det skulle kunna bli migrän av det.
vi fårse hur det går med kvällen träning. i vilket fall är vi tvugna att ta oss dit då vi skulle ha något litet möte innan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0