i have to go



sista kaffedroppen är uppdrucken och jag är alldeles strax redo för ett lökigt idrottspass!
bönar och ber att vi inte ska vara utomhus idag, men känns inte som att jag har turen på min sida idag.



lite snabbt så måste jag bara nämna vad jag gjorde inatt.
jag gick och la mig redan klockan tio, somnde nästan på direkten. men sen så vaknade jag klockan ett pigg som sjutton och kunde fan i mig inte somna om. jag provade alla olika "sovställningar" jag kunde tänka mig. tillslut så  gav jag upp, gick ner i köket, gjorde lite te och surplade i mig lite yoghurt, och satt mig nere vid tvn och kollade på en hel film som varade till halv tre. sen somnade jag inte förrän halv fyra igen! 
detdär med att gå och lägga sig tidigare verkade inte löna sig sådär asmycket?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0