29 september 2010

jaha, då är det endast en vecka kvar till att även jag ska få äran att fylla år. 17, helt meningslöst men ändå.
ett steg närmare 18 iallafall. önskelistan är faktiskt ganska fullproppad i år.
det som står allra högst upp är ett nytt objektiv till min kamera. eftersom att pappa är ganska så avslöjande och väldigt dålig på att vara diskret så känner jag på mig att jag kommer att få ett.

haha, nu ska jag inte tro för mycket. skulle väl bli skitsur om jag går och väntar på det nya obejektivet och inte får det. ni kommer väl ihåg dendär känslan när man var liten och sitter där i sängen och alla paketen ligger framför er, man kollar ut vilket paket som borde innehålla "saken som man önskat mest". man öppnar alla andra och typ skiter i vad som egentligen finns i dom. sen när man väl kommer till stunden då man ska öppna paketet med "saken som man önskat mest" och det  visar sig vara något helt annat. sen efter en stund så kanske mamma kläcker ut sig: juste, jag hittade inte den sorten/märket/färgen som du ville ha, så jag vågade inte chansa blablabla...

inte för att jag är det minsta trött (har ju sovit bort halva dagen), utan för att det är så jäkla tråkigt att sitta här nere ensam, så kryper jag ner i sängen och kollar på något avsnitt one tree hill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0