attans kastanjer!

jävla rövhål! eller nej, hej menar jag ju, givetvis. att vi med glädje tog hem tredjeplatsen i skoldm idag gjorde inte mig särskilt mycket, och inte dom heller skulle jag tro. jag menar, någon måste ju få jumboplatsen? en rejäl lårkaka har valt att göra mig sällskap i några dagar. vilket innebär att jag antagligen missar milen (skoljoggen) och första inomhusträningen som är på onsdag. det gör förjävla ont! men det är väl bara att tacka och ta emot. det positiva är att jag kommer att leva längre än tills onsdag, vilket inte hade varit helt säkert om jag skulle blivit tvungen att ta mig igenom milen. nåja, kvällen har spenderats hos julia med lite mysigt filmtittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0