nobody can teach me who i am

gårdagens dygn hade alldeles för många vakna timmar. men sålänge man har lotta (min moster) vid sin sida så är det närmare omöjligt att få en blund. hur trött man än är är det mera intressant att få höra en massa skvaller som man aldrig kunde tänka sig hade inträffat. haha, ja du gode tid vad det finns oanade saker man aldrig kommer att få reda på. som jag nämnde i tidigare inlägg så hade jag tänkt att tänka lite extra på min hälsa idag. mina tankar ligger fortfarande åt samma håll och har inga större planer på att ändra dem. men vafasen, det är söndag och bara en kort vecka kvar till advent. det är väl påtiden att jag börjar vänja min mage vid allt detta mat-och godisintag som kommer att ske de kommande veckorna. fast, detta får nog ske lite senare under dagen. just nu så är kusinerna på besök och smyger bakom mig för att få reda på vad det är för något jag skriver här. jo, jag håller med dem. det kanske inte är så socialt att jag sitter vid datorn medan dem är på besök. jag menar, vi träffas inte allt för ofta och när vi väl gör det så sitter jag vid datorn. fast å andra sidan så blockerar dom upp tvn med sitt ständiga fifa- spelade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0