oh no

jag är så jävla cool, har köpt mig en fiol.

fast det har jag ju inte gjort. men spelat har jag, satan vilken violinist jag var en gång i tiden!
den var på den tiden hela klassen spelade i orkesterbilen en gång i veckan. när jag valde fiol så trodde jag att det var något helt annat instrument än det dom sedan tvingade mig att gnissla på en gång i veckan. haha, vi var ett jäkla tufft gäng som lirade fiol ihop ska jag säga er. ojojoj, där fanns det talang må ni tro. det var tider det! anledningen till att jag kom och tänka på detta var att jag såg något klipp där en liten flicka spelade så det gjorde ont i öronen. jag lovar dig, vi låg ungefär på samma nivå.
haha, nu är jag trött. klockan ringer väl runt åtta-tiden imorgon skulle jag tro. huanameja! hur ska jag klara av att komma upp då? nehe, film och sovdags kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0