"Never let the fear of striking out keep you from playing the game"

denna otroligt mysiga söndagskväll har jag spenderat med mamma och bror min. nu börjar julstämningen komma på riktigt! livet kan vara sämre. brandbilen har nog kört förbi här utanför närmare 50 gånger idag under julskyltningen, med blåljusen som lyst upp hela vårt vardagsrum! samma runda, år efter år. minns själv när jag satt i den! det var tider det.

imorgon är det återigen måndag, måndagar är den värsta dagen på hela veckan. det är lögn i helvete att gå upp den tiden som klockan ringer, vilket innebär att man oftast går hemifrån 5 minuter innan skolan börjar. lektionerna känns som en hel evighet och man sover sig mer eller mindre igenom hela dagen och när man väl är hemma inser man har tre skoldagar kvar innan man kan pusta ut igen!
fast egentligen har jag inget emot skolan så, jag trivs och mina dagar är inte något jobbiga egentligen. jag ska verkligen inte klaga. ni hör ju bara på ordet. måndag?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka härliga bilder! :D

2010-12-02 @ 14:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0