I am so damn good. right?

huvudvärken har krupit fram lite ikväll. det är inte jätteilla, men tillräckligt för att jag vill vara ifred och bara ligga framför en film och ta det lugnt. därför är det just så det ser ut för tillfället.
morgondagen bjuder på en resa till kalmar med julia och filippa. ska införskaffa oss lite nödvändiga saker tänkte vi. på kvällen ser det kanske ut som det blir en tjejmiddag/tjejkväll med några. det ser jag fram emot isåfall! vi får väl helt enkelt se vad som händer.

lyckades även efter många försök att få internet att fungera på min ominstallerade skoldator. den andra datorn gick helt plötsligt sönder igår när jag satt vid den. sara+datorer=sant! eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0