tummen ner

jag ger ett fett jävla IG till denna dagen som gått helt åt skogen då jag vaknade med tio jävla blåsor på tungan, en värkande mage och ett illamående som inte verkar vilja försvinna.
det jag lever på just nu är kaffe, pucko, yohurt i massor och mosad, snuskig banan! jag behöver ju inte oroa mig över att jag äter för onyttigt på ett tag!

som det verkar nu kommer jag att ligga nerbäddad resten av dagen under täcket framför one tree hill.
sen får vi se om kusinerna dyker upp eller inte, haha man vet aldrig med dom!
en liten del av mig hoppas verkligen att dom kommer, för det är alltid lika tervligt att träffa dom medans en annan del hoppas att blir lite lugn och ro här hemma. haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0