trettionde maj

godmorgon sunshines!
idag är vi inne på den sista dagen i vårmånaden & imorgon övergår vi glatt till sommarmånaden. yeeeeaaah

vid klockan kvart i åtta steg jag upp, även utan röst idag. drog på mig kläderna och gick bort till skolan för att stämma av mitt betyg i datorkunskapen. fick vg, så det var ju bra! men det som var mindre bra var jag inte har någon mer lektion idag så det kändes som om jag steg upp helt i onödan. mattemuntan har jag klockan två och vi får se hur det går utan att kunna prata. men jag sa det till leif och han sa att det skulle ordna sig iallafall.

jahanehe, om man skulle ta och njuta lite av sin ledighet med lite film (och tyvärr även lite plugg).
men ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0