that's cooooool

jag gick hem efter datorkunskapen, dels för att jag har ont i magen p.g.a att jag minst halverat (om inte mer) mitt matintag den senaste veckan och dels för att jag snart ska ta tåget in till tandregleringen i kalmar och kolla upp tandställiningen.
hur som helst så försöker jag nu trycka i mig lite pizza från gårdagen, vilket jag egentligen inte är något fan av, men något måste jag ju äta. lite bättre tycker jag att det känns nu. usch va hemskt om jag ska sitta hos tandläkaren och må dåligt också.

i morse dök det även upp eventuella planer om en resa till malmö över dagen på onsdag, vilket jag tycker låter som en strålande idé. så vi får se hur det blir me den saken med tanke på att jag känner att jag har väldigt mycket att ta igen i skolan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0