study study study

det där med att kliva upp klockan nio höll inte riktigt! men vid tio var jag iallafall uppe på benen. då gjorde jag en asgod frukost som innehöll ägg, bacon, macka, juice & kaffe.
ja, efter det cyklade jag till affären och köpte cola (måste typ ha något när jag pluggar) och sen satte jag mig här och började skriva lite på hisotriauppdraget, men jag känner att det inte blir riktigt bra. fattade inte riktigt vad jag skulle skriva på vissa frågor, får be mamma kolla så att jag har gjort rätt sen när hon kommer hem.
nu hade jag tänkt att pluggar natur eller skriva på min presentation i tyskan som vi ska ha inför muntan sen. vet inte riktigt vad jag känner är viktigast att jag gör just nu.



mjukisdressen är självklart på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0