powernap

efter en timmers powernap vaknade jag nyss helt sjukt trött! känns som om jag somnar om vilken sekund som helst, fast mamma försöker hålla mig vaken, annars kommer jag aldrig kunna somna inatt!
sitter i allafall och kollar på top model. orkar integöra något annat. har även gjort natur uppdrag 2 & tre idag. eller det är någon fråga på båda som jag inte gjort, men hinner kanske göra dom lite senare ikväll sen.

bara tanken av att vi endast går 2 dagar i skolan denna veckan gör mig riktigt glad. & på onsdag så ska jag bara till skolan och göra nationella i matte och sen måste jag ta tåget till kalmar, så jag har bara lektioner i morgon denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0