nu är den på plats

det var fan värre än väntat. jag trodde inte att deet skulle vara så farligt men jag klöks typ och har börjar läspa som satan! ja, jag satt dit min tandställning idag, det är inte en räls som sitter på tänderna utan det är en annan sort som sitter innanför. men gud va den är i vägen.

ikväll kommer mina kusiner hit och ska sova här några dagar, men eftersom att man aldrig vet med dom så är det inte 100 att dom kommer idag, utan kanske imon eller så.
sen på lördag tror jag att jag ska med pappa,farmor och farfar ner till kristianstad och hälsa på mina kusiner! hela köret fyller år samtidigt nästan med så vi ska ha lite kalas där nere var det nog tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0