less på skolhelvetet!

nu är det som såhär att jag verkligen är less på skolan. jag vill bara att alla jävla tentor ska vara över och allra helst att jag klarar dom galant. men just nu så känns allt detta hopplöst. om ungefär två veckor så ska vi ha tentat av nästan allting?! NkB-tenta&munta, tyska 3 -tenta&munta, engelska-munta och matte-munta + ett antal uppdrag som måste göras och skickas in. hela jag håller på att kvävas..
det lilla som gör mig glad idag är att jag verkligen blev nöjd med min nya hårfärg + att det är match mott åby/tjureda ikväll!

helvetesjävlaskit! hela min "lediga" morgondag kommer att vara helt smockfull av pluggggg. okej, visst är det väl så alla våra tisdagar borde se ut, men eftersom jag knappt aldrig använder mina tisdagar så flitigt som jag borde så känns det som att jag har hur mycket som helst att göra imon.. eller okej, det har jag ju med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0