bullshit!

jag vet inte riktigt om jag håller med om att "de nationella proven bara blir lättare och lättare för varje år?"
bullshit för fan! men what-bhe-takk (som jag, julia & filippa säger), livet går väl vidare ändå?

efter proven så gick vi till fenix och åt frukost (efter att vi ätit lunch i skolan). julia och jag körde på den gamla favoriten - räkbaguette medan filippa körde på en lite mindre god dammsugare + en snickerskaka :) haha!
det började typ med att jag höll på att dö då jag satt i fel strupe, tåranra började rinna och jag hostade som fan.
tur det inte var så mycket folk! haha nej men det gick bra.

nu känner jag för en kopp kaffe och "kanske" en liten bit kladdkaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0