a good night

vi kör ett HURRA för att matchen gick jätte bra ikväll, vinst med 4-0 och lilla jag lyckades trycka in ett av dom och även för att det är tisdag imon vilket innebär ledigt från skolan. kom på att jag tänkte visa resultatet av dagens besök hos frissan, fast nu har jag precis duschat så jag tar det imorgon istället!
även om jag somsagt är ledig imorgon så tänker jag ställa klockan hyffsat tidigt, vid 09:00 så måste jag fasen tvinga mig upp i alla fall. så kvällen blir absolut inte särskilt långvarig för mig del.

jo juste, jag har gjort klart alla tre NkB-uppdragen + att även jag är klar med hela datorkunskpskursen!
glömde historiasakerna i skolan, så jag får springa förbi och hämta dom imorgon när jag har tid.


tjabbbbbbbbbaatjenaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0