vi kör ett mini-julia-martahon

idag har jag kört utan jacka hela dagen. kan man säga att det lyfter upp humöret ett snäpp?
det gör det verkligen ska jag säga er. dagen i sig har varit helt okej, förutom idrotten som sög arsle.
vi hade handboll och jag kan säga att det inte är något som jag ska satsa på i framtiden i alla fall.
glad som sur (efter idrotten) så traskade jag upp till farmor och farfar i julias sällskap. hon skulle till sin mormor och morfar en sväng, så vi tog sällskap en bit.
usch, det värsta är att man alltid känner sig tre kilo tyngre när man går därifrån sen.
kan det kanske bero på all mat och alla goda kakor som farmor trycker i mig?
jag skulle tro det faktiskt.

och så lite thaimat, godis och cola på det.
det har varit min fredag. hoppas eran varit lika fridfull som min. haha!






















eftersom den datorn som jag sitter på nu knappt äger några bilder valde julia att dela med sig av sina.
haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0