toppendag

ojojojojojoj! här var det ett tag sedan det blev uppdaterad.
men orsaken till detta är att jag varit en vecka i åra + att datorn var sönder när jag kom hem.


dagens har ananrs varit toppen. gick hem vid tolvtiden då jag skulle vara på tandregleringen
i kalmar vid tre. jag tog tåget in till nybro och mötte pappa på hans jobb, sedan körde vi därifrån in till kalmar.
goda nyheter fick jag verkligen, eller ja. det beror på hur man ser det!
jag har verklingen tjatat om att få min tandställning jättelänge. visst är det inte så kul med en sådan men hellre
att jag får allt klart än att dra ut på tiden. så nu om en månad har jaf fått en tid då dom ska börja med en massa skit. så som att dra ut tänder och lägga in någon konstig skena bakom tänderna?!?!?!?!? hahaha uschanameja!
sedan körde jag även för första gången hem från kalmar. jag var lite nervös för alla stoppljusen och rondellerna, men det gick finfint serru!

nehe, nu ska jag inte uppehålla er mera. utan snart blir klockan halv åtta & det är dags för halv åtta hos mig!
ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0